Svenn Wold, Lars Stålegård og John Duglas nyter morgensolen utenfor BåtLab'en.

Dokumentasjon

torsdag 23. juni 2011

7. omfar og poesi

Hei.

Her sitter jeg, klokken er 19.52 og bak ryggen min ligger 7. bord foran på SB, i dampkassen. The show must go on, som det sies, selv om det er St.Hans. Særlig denne showen, for den skal ha stor premiere 11/9 og det ville vært dumt om ikke hovedrollsinnehaveren var ferdig.

Mennesker med tunge plastposer går forbi på utsiden BåtLab'en, de er nok på vei til en eller annen fest. Jeg feiret i dag på min måte, ved å spise en kebab, som omveksling til brødskiver og frukt som jeg levt på siden i mandags. Den var god, men litt for svær, som de ofte pleier å være. Egentlig er jeg veldig glad i biff, lurer på hvorfor jeg aldrig kjøper det...prisen...hmm. Jaja, jeg får jobbe på, så får jeg nok råd til biff en gang... Men først, litt poesi:

Ode til Stutt-Tjukken

Stutt-Tjukken seilte en gang så stolt i vår by
Han var tjukk, han var staut; det var hans ry
Så ble han krenket
noen ham senket
Men det var da - nå bygger vi opp ham på ny



.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar